14 Mayıs 2013 Salı

NARS COPACABANA ILLUMINATOR

       Copacabana,  Brezilya'nın Rio de Janerio da bulunan 4 km uzunluğundaki plajın adıdır. Dünyaca tanınmış bu plajın bir kaç görseliyle başbaşa bırakıyorum sizi.


 Gelelim Nars'ın bu muhteşem plajdan esinlenip adını verdiği aydınlatıcıya. Kendi sitesinde inci parlaklığı diye tabir ettiği aydınlatıcısı markanında kült ürünlerinden.
Ürün 30 ml bir tüpte satılıyor. Ambalajı bildiğiniz Nars. Özel bir yanı yok yani.  Çok çok az bir miktar size yeterli olacaktır. Oldukça kalıcı bir ürün. Ben yağlı bir cilde sahip olmama rağmen rahatlıkla sabahtan akşama kadar kullanabiliyorum. Hollywood tarzı ıslak yanaklar için bence ideal bir ürün.
Ben aldığımdan beri elimden düşürmüyorum. Yüzüme verdiği aydınlık görüntü beni mutlu ediyor.

justvogue xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder