13 Mayıs 2013 Pazartesi

WİSHLİST :1

          Merhaba. Bu aralar istek listemde bir saat var. Saatlere doyamıyorum ne yapabilirim. Bu saat aslında benim çocukluğumda erkek saati olarak bilinirdi. Şimdiler de ise bayanların kolunu süslüyor. Casio markasının  vintage  modelleri her zaman bende güzel duygular uyandırıyor. Sanırım çocukluğumu hatırlatıyor.

Bu modelin alarm, kronometre ve ışık gibi özellikleri  de mevcut ve iki yıl garantili. Altın rengi olanı istiyorum ama gümüş renkli olanlarda aklımı çelmiyor değil.


Hem spor hemde klasik bir görünüm için farklı kombinlerle kullanabilirsiniz.

Bu küçük modelin benzerini ilkokul ikinci sınıf karne tatilinde babam bana almıştı. Ama malesef bir hafta içinde kaybetmiştim. Sanırım bilinç altımda gelen bir dürtü ile bu vintage modellere yeniden sahip olmak istiyorum. 

justvogue xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder